Czy wizualizacje architektoniczne zrobi mi każdy grafik?

#2017-05-11 00:20:52 

Jelen

Użytkownik

Z góry sory jak wyjdę na głupka ale jestem totalnie zielony w tym temacie... Otóż mój szef chce żeby zrobić jakieś wizualizacje wnętrz kilku budynków. Mają być bardzo szczegółowe i wykonane w grafice trójwymiarowej. Mam to komuś powierzyć ale nie wiem czy jakikolwiek grafik sobie z tym poradzi czy musi być ktoś specjalnie przygotowany? Doradzicie mi?
#2017-05-11 02:10:09 

Mareczek

Użytkownik

Teoretycznie każdy grafik który ogarnia 3D powinien umieć takie rzeczy ale doskonale wiadomo że doświadczenie i codzienna praktyka mają decydujące znaczenie. Jak robi to regularnie to będzie lepszy.
#2017-05-11 03:04:46 

KamyczekONA

Użytkownik

Rynek jest rozbudowany, ja od czasu do czasu też coś zlecam grafikom i zawsze jestem zadowolona. Nie mam jednego z którym bym stale współpracowała. Daję się wykazać różnym, głównie freelancerom.
#2017-05-11 03:27:09 

Desperacja

Użytkownik

Skończyłam kurs grafiki komputerowej, znam trochę Blendera i na tym koniec. Jeszcze Inkscape też opanowałam w jakimś tam podstawowym stopniu.
#2017-05-11 05:22:45 

DąbWojtek

Użytkownik

Oni są świetni w tych tematach http://altariastudio.com/. Bogate doświadczenie choć to w sumie młodzi goście. Współpracowałem z nimi dwa razy. Raz to były wizualizacje architektoniczne i za każdym razem pełna satysfakcja. Korzystają między innymi z oprogramowania LightWave – kto się orientuje wie że to jedno z najlepszych narzędzi na rynku i tylko czołowe studia się nim posługują.
#2017-05-11 07:29:21 

Desperacja

Użytkownik

Jak się wchodzi na strony salonów meblowych i różnych innych miejsc to właśnie widać grafiki tego rodzaju. Długi czas myślałam że to podrasowane zdjęcia a całkiem często to obrazy wykreowane od zera.
#2017-05-11 08:30:42 

Kleszczyk

Użytkownik